Hanger banner

04

5 juni ‘20

Exit-strategie

VV Deurhanger

Overleven

Een ganse corona-periode werd je om de oren geslagen met tips, do’s, webinars, don’ts en andere tricks om je firma deze moeilijke periode te laten overleven. Zeer waardevol. Het heeft je slimmer gemaakt, future-proof ook. Al hopen we nu met z’n allen toch vooral dat het zo snel mogelijk terug business as usual wordt.

As usual?

Na enkele maanden niet of minder te werken, wil je nu vooral je job kunnen doen. Het liefst zo hard en zo veel mogelijk. Weet echter dat het grote solidariteitsgevoel eindig is. We zullen moeten blijven vernieuwen en onszelf heruitvinden. Ook nà de lockdown.

Out of that box

Opvallen is nog steeds de boodschap. Digitale reclame op Times Square? Prima! Maar ook kleinschalige campagnes kunnen je merk of bedrijf doen opvallen. Bewandel daarbij niet enkel de platgetreden paden. Denk na over hoe je jouw doelgroep linea recta kan aanspreken.

Deurhanger

Louis van Vastgoed Vandermarliere had deze opdracht goed begrepen, en samen ontworpen we deze deurhangers. Een eenvoudige tool met een hoog feel good gehalte. Een vrijblijvende en toch persoonlijke wenk naar potentiële klanten. Minimale investering, maximaal rendement. Zet het jou ook aan het denken?

Wil je samen nadenken over jouw exit-strategie?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste surfervaring op onze website krijgt. Meer info